tisdag 1 december 2015

Crazy cat Carro

Alla småbarnsföräldrar kommer att bli förbannade på mig nu, men själv är jag riktigt glad, för vet ni vad? Alla tre katterna har sovit HELA natten utan att väcka oss (läs: sambon)! Jag blev riktigt förvånad när jag steg upp och såg alla lurvbollar titta yrvaket på mig. Hoppas det håller i sig, för vanligtvis vill en katt ut klockan 01:30 och en annan 04:00.

På tal om katter, märkte för ett par kvällar sen att mr Fantomen inte bara låg och myste på rygg vid min arm när jag tittade på youtube, utan han följde med i filmen. Sökte fram videor "for cats only" och jepp, han uppskattade det. Filmade honom när han låg och myste framför youtubefilmer, och 20 minuter fick jag ner till en minut och tjugotre sekunder.

Och strunta i mitt "rastafari" hår i videon. Jag hade duschat och inte riktigt än orkat borsta det. / med varma hälsningar crazy cat Carro

7 kommentarer :

  1. Oj nää va sötan kissi du har :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, han är nog fin och speciell <3 ;)

      Radera
  2. Du vet inte hur glad denna video gjorde mig! Åh, din katt är underbar! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du uppskattade videon! :) <3

      Radera
  3. Så bra Fantomen har det. Rena lyxtillvaron mellan varven när han är skådis.

    SvaraRadera