onsdag 11 november 2015

Vann du?

HEJ alla härliga människor. Stort TACK till alla som deltog i tävlingen jag hade i samarbete med Eco Booth. Igår så exploderade mitt kommentarsfält till tävlingsinlägget och efter att ha räknat alla mejl så var ni sammanlagt 46 härliga människor som var med och tävlade.
Och TACK till Eco Booth som gjorde denna tävling möjlig.

(en parentes är att fyra kommentaren inte syntes i kommentarfältet men nog i min inkorg till mejlen? What up med bloggen?!?)

Jag hade gärna önskat att alla skulle ha vunnit, men vinsten gick till tre människor. Den här morgonen har jag nu gjort en videoblogg där jag drar alla tre vinnare. Och som vanligt kan jag inte vara helt normal i en videoblogg så ni får höra en liten sång och få bloopers på köpet. ;-)

Är ni ändå nyfikna på produkterna så har Eco Booth prisvärda och riktigt bra produkter. Jag är nöjd med alla produkter jag fick hem och använder dem dagligen.

4 kommentarer :

  1. Du e oslagbar, ja skrattar på mej varje gång du lägger ut en videoblogg! :D <3

    SvaraRadera
  2. Haha, rolig videoblogg! ;) tack igen! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillade videon, och grattis igen! Hoppas du tycker om dagkrämen! :-)

      Radera