fredag 23 oktober 2015

You must not lose faith in humanity

“You must not lose faith in humanity. Humanity is like an ocean; if a few drops of the ocean are dirty, the ocean does not become dirty.” 
 Mahatma Gandhi

Närbild av havet idag och ett vackert citat som vi måste komma ihåg nu medan det pågår oroligheter i världen och omkring oss. Fotograferade en hel massa närbilder som kommer att publiceras de närmsta dagarna. Framför mig har jag "för en gångs skull" en fullpackad helg med arbete och annat skoj. Som till exempel efter arbetet i morgon, så ska jag och sambon till hemstaden för att fira att ett litet barn ska få ett namn. Men även om jag inte sitter vid datorn i morgon så lovar jag att publicera blogginlägg. Magi kan ni kalla det, även om det egentligen är tidsinställt.

Ha en fin helg och minnas att älska och visa kärlek till de ni tycker om.



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar