tisdag 13 oktober 2015

VIDEOBLOGG HALLELUJA

He va na! Jag har kunnat spela in och redigerat en videoblogg idag, UTAN PROBLEM. Once in a lifetime, och sånt kallas väl flow?
Vad pratar jag om, förutom att fiska in röster till nomineringen av GALAN 2015 (klick här för att komma till nomineringen)? JO! Vad jag ska på mig den speciella kvällen.

Och vet ni vad? Jag är så otroligt ivrig och förväntansfull, för det jag ska ha på mig kommer absolut ingen annan i världen att ha på sig.. ;) 

Så, hoppas ni gillar videobloggen och gå gärna in på Galan 2015's nominering och nominera mig till ÅRETS FOTOBLOGG (eller vilken annan kategori ni tycker jag passar till). För det tycker jag skulle vara riktigt kul.

Puss och all kärlek till er.
filmen går att ses i rama HD

4 kommentarer :

  1. Nu ha ja nominerat hejvilt, du e awesome!! ♥

    SvaraRadera
  2. Vilken superduperhärlig videoblogg! Shit alltså, nu höjde du verkligen förväntningarna på din klänning till skyarna. :D Själv har jag iiiiingen aning om vad jag ska ha på mig ännu. Lär väl köpa någonting i sista minuten dagen innan. :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag förstår att jag har höjt förväntningarna för många men det är jag ändå lugn över ;) hoppa s att du hittar din klänning utan stress. Finns inget tråkigare än att spendera timmar eller dagar på att söka en outfit :) Trevlig helg!

      Radera