måndag 26 oktober 2015

Tre bilder från ett dop

Jag vill börja med att säga TACK till all respons och kommentarer till blogginlägget om mensvärk igår. Ni är underbara och jag är glad att ni vågar dela med er. All kärlek och mindre värk önskar jag er. TACK IGEN.

Idag är det måndag med en ny vecka och nya möjligheter. Eftersom jag arbetat hela helgen och varit på dop i Jakobstad i lördags, så känns det mer som en torsdag än måndag idag. Förvirrad och veckovill är något som man bara får tacka och ta emot.

I lördags var ju jag och kärleken på dop. Det var ett trevligt dop, i hemmet, istället för att vara i en kyrka eller liknande. Jag fotograferade många fina bilder, men väljer att till bloggen visa upp de hör lite diskreta, men vackra bilderna.


Gulligaste hunden på festen.

Dopljuset.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar