söndag 25 oktober 2015

Everything you can imagine is real

Inatt var den där extra timmen av sömn guldvärd. Jag sov dubbelt längre än natten till igår och vaknade av mig själv före alarmet pipade till i morse, så pigg man kan vara före klockan sex på morgonen. Om någon undrar varför jag är så konstig och ställer ett alarm så här tidigt på en söndagsmorgon, så finns det en logisk förklaring bakom. Jag har ett arbete. ;-)

Igår hade jag en fullspäckad dag med fyra timmars sömn på mitt saldo och fick intala mig själv att jag är ung och orkar. Förstår inte varför jag inte fick ro att sova, men visst orkade jag. Arbetsdagen gick bra och efter det hade jag en timme på mig att tvätta upp mig och göra mig festfin inför dopet. Kärleken kom hem från arbetet och blev också festfin. Vi tillbringade mer tid i bilen igår till och från Jakobstad, än vi hann vara med på min älsklingsbebis dop, men hade roligt och fick äta mycket gott. Jag fotograferade mycket och fick till några fina bilder jag ska arbeta med senare idag.

Istället för att ligga på soffan när vi kom hem på kvällen for vi till ett par vänner en timme på en lördagscider och sen hem igen. Jag stuntade till sängs och somnade med detsamma. Och nu är vi där blogginlägget började.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar