torsdag 29 oktober 2015

Bok - Bloppis



Nu när det närmar sig vinter med stormsteg och man helst av allt kanske vill mysa inomhus med en bok, filt och tekopp så tänker jag att "Vad är nu bättre än att ställa till med en bok-bloppis?".

Alla böcker är sparsamt lästa, alltså en gång. Alla böcker är dock riktigt bra och jag gillar personligen ALLA, men tycker det är ledsamt att de ska stå på hyllan och bli olästa (läser ju mest om näring & hälsa för tillfället).

Allt kan hämtas från Malax-trakten, eftersom jag inte dagligen åker in till Vasa.  Men hej, Malax är inte många minuter ifrån Vasa.. ;) Vill Du att jag ska posta så kan det tillkomma postnadskostnader.

OBS! 7.11.2015 är jag i Vasa.

Okej, det här är ju inte en bok. Men en yoga-cd med Malin Berghagen. Förutom cd'n så finns det en stor affisch med alla övningar samt en booklet där Malin delar med sig av sina tankar om yoga. 10 €'

SÅLD

De här böckerna rekommenderar jag verkligen till ALLA. Så hinner du inte köpa dem av mig så finns de kanske på adlibris. Lyckofällan som hjälper dig att skapa det liv du vill leva med hjälp av metoden ACT, minfulness och engagemang. Och den kloka boken "Självkänsla på djupet" som jag tycker att alla borde läsa, unga som äldre. 3 € / bok.

LYCKOFÄLLAN SÅLD

Attraktionslagen är poppis, och jag är glad att många upptäcker den. Vilken tur att jag har många av de böckerna till er! Den här boken förklarar attraktionslagen med hjälp av Abraham. 3 €.

"Bortom the secret" hjälper dig att bli en lyckligare människa med hjälp av attraktionslagen. Inbunden bok, 8 €.

LCHF kan hjälpa många människor att må bättre, bli utan värk och slippa känna sig så svullen mellan varven. I denna bok har Katrin Zytomierska samlat sina bästa recept som passar hela familjen. Inbunden bok, 8 €.

Nu får ni lära er något nytt om mig. JAG ÄLSKAR TANTSNUSK. Och Jean M Auel är en drottning på det. Jag älskar alla hennes böcker och här är det tre inbundna och två pocket av hennes serie "Grottbjörnens folk" som handlar om neandertalarna. Har ni inte läst dem så rekommenderar jag det starkt!
8 € för inbunden bok och 3 € för pocket.

RESERVERADE

 Många böcker kan vara bättre på engelska. Som Bridget Jones. Här är båda böckerna.
Bridget Jones's diary, pocket 3 € och Bridget Jones, The edge of reason inbunden 8 €.

Har du funderat vem och hur Carrie i Sex and the City var i tonåren? Nu behöver du inte fundera längre, för jag har båda böckerna till er. De är riktigt roliga.
8 euro för inbundna "The Carrie Diaries (den är på svenska) och 3 euro för pocketboken "Carrie i New York".


 Två roliga och lite spännande pocketböcker. 3 € / bok.


Och sist men inte minst. Da Vinci Koden, inbunden 8 €.

2 kommentarer :