tisdag 27 oktober 2015

ÅH HERREGUD. JAG FÅNGADE ETT SPÖKE PÅ FILM!

Möttes av något skrämmande när jag kom hem idag från arbetet.
Katterna var oroliga, och i sovrummet fick jag se tavlor som vibrerade och flyttade på sig från väggen. OBEHAGLIGT. Men jag tog mod till mig och filmade spektaklet, och ni kan inte ana vad jag fick se...









Nånää. Som ni kanske hörde i slutet av min film så håller ett par byggubbar som bäst på att riva och byta ut ytterväggen av huset. Ett himla oljud och det är med kraft de bankar och har sig, eftersom tavlorna flyger hejvilt.
Nu ska jag försöka slappna av, för i morgon är jag ledig.

4 kommentarer :

  1. Hahahah :'D
    Tippar på att videon får mååånga klick på Youtube med den titeln och inledningen. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, det är lite det som är tanken... Men åååh, det fortsätter idag :( ingenting hålls på väggarna.

      Radera
  2. Något som jag reagerade positivt på då jag såg dräkterna med de nakna människorna, var att både kvinnan och mannen hade något som såg ut som könshår! Nuförtiden ska ju allt och alla vara rakade över allt året runt, så det är bra att den Halloween-kostymen visar att det är "normalt" med könshår. Sen får ju alla självklart vara friserade precis som de vill, men det var bara något som jag lade märke till!

    I övrigt är ju dräkterna inget att hurra för, jag vill också vara rolig någon gång istället för bara sexig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och den här kommentaren hamnade på något vänster under fel inlägg, men jag antar att du kan klura ut vilket inlägg jag tänkte svara på egentligen ;)

      Radera