fredag 18 september 2015

#YOGAEVERYDAMNDAY

Efter en paus så bestämde jag mig för att ha lite yoga idag. Och fortfarande är världen lite roligare upp och ner.

Dagens tankar går till alla människor och världen i överlag. Lev ert liv och gör allt med en god känsla i kropp och själ. När man är sann mot sig själv är det lättare att hamna i flow. Och känns något bra så betyder det helt enkelt att du gör rätt. Skada varken er själva eller andra i ord eller handlingar. Det tar oss ingenstans.

Låter kanske som en klyscha, men vi måste älska oss själva innan vi kan ge kärlek till en annan människa. Och när vi är i harmoni med oss själva så känner vi inte behovet av att bry oss så hårt, ha fördomar eller sprida rykten om hur andra är eller väljer att leva sitt liv.

Eller hur de ser ut.

Så här ser jag ut idag.
Jag är idag nöjd och stolt över mig själv. Var jag har varit och var jag är idag. Tacksam över att jag är frisk, har pengar att köpa mat och kläder för, tak över huvudet och kärlek i mitt liv. Nöjd över att jag vågar stå upp för mig själv och att även när det stormar så är jag lugn (för det mesta). För jag vill inte stressa. Det är ett val.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar