onsdag 30 september 2015

Fake tatueringar

Det här är ett samarbete med Tattstore

Kanske har ni märkt att det har blivit populärt med temporära tatueringar? Många är kanske rädda för nålar, att en riktig tatuering ska göra ont (ingen av mina plågade mig under tiden jag blev tatuerad, men jag har hög smärtgräns) eller så är det beslutsångest vilket motiv man vill leva med som gör att man inte vågar tatuera sig.

Tattstore som tog kontakt med mig visade sig ha många olika vackra motiv i olika storlekar. Från små och diskreta till stora och färggranna. Jag, som skulle vilja ha ALLT (förutom de motiven med döskallar) fick snabbt hem en färggrann stor drake, en söt uggla och texten "This too shall pass". Leveransen var så pass snabb, trots att ugglan hade varit slut i lager, att jag tycker det är värt att nämnas.



Den färggranna draken fick pryda sidan av min mage. Det piggade upp gårdagens yogapass.


I söndags när min arbetsvecka var slut la jag ugglan på min underarm. Jag har en tid funderat att tatuera mig där, och nu vill jag det bara mer. Här ser ni dock att ugglan håller på att försvinna lite från armen.  Efter tre svettiga dagar och duschar så ser tatueringen ut så där.



Och "This too shall pass" är en fin text. Jag tänkte också på Sagan om ringen när Gandalf skriker "You shall NOT paaassss!!".

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar