måndag 21 september 2015

Carro, en blivande videobloggare?

Halååå! Den här blogginspirationen försvann under helgen. Istället har jag passat på att vara ledig med kärleken, myst och ätit gott. Sett på bra filmer och känner mig faktiskt utvilad denna måndag. Redo för en ny och rolig vecka.

Det roligaste blir på torsdag, 24 september, då jag fyller år. 25 år. Jag tycker fortfarande att det är roligt med att fylla år. Kanske inte att ha kalas eller något extra firande, men ändå att ha en alldeles egen dag där kanske lite fler sänder en tanke till mig. ;)

Men även om jag knappt bloggat något i helgen har jag ändå tänkt på bloggen. VIDEOBLOGG för att vara exakt. Vore det en idé att kanske filma några snuttar under en dag och sedan klippa ihop det till en vlogg?
Skulle någon mer se den än jag, och vad skulle NI vilja se?
Jag lovar inget, men skulle jag göra videobloggar så skulle jag i alla fall kunna prova på det nästa vecka när jag är ledig.

Så mina tre frågor till er är nu (och ta nu en minut av er tid för att svara, snälla söta rara).
1. Vill ni se mig göra videoblogg?
2. Om ni svarade JA, vad vill ni se mig prata om eller göra? Frågestund, utmaningar eller bara en helt vanlig dag i mitt liv? Kanske jag ska sjunga en sång, berätta en vits eller recensera något?
3. Eller är ni kanske intresserade av en till Superman-cat video med Herr Fantomen?

Här är jag och Herr Fantomen idag. På mig just nu har jag designer byxor och min OH CRÊPE t-skjorta. High faschion innan det är dags att byta om till vårdarkläder.




SUPERMAN-CAT PART TWO



Och så här kan en frågestund se ut med mig.

5 kommentarer :

  1. :) jag är imponerad av Herr Fantomen som Superman, tänk att han går med på att ha den där dräkten. Våra katter skulle nog försöka krafsa bort den genast. Jag tittar in till dig då och då oberoende av om du skriver eller filmar, men jo, jag tycker att du gärna skulle sjunga, du sjunger så jättevackert. För några år sen delade jag din version av Halo som finns på youtube, och mina fb-vänner tyckte den var så fin <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fantomen är inte riktigt som andra katter. När våra två andra katter skulle försöka ta sig ur kläderna kommer han springande när han ser dräkten, :D Tack för kommentaren, vi ska se om jag sjunger en trudelutt. :)

      Radera
  2. Det skulle nog vara roligt med videoblogg! Jag skulle själv gärna göra fler, bara jag visste vad jag ska prata om. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för kommentaren, just därför jag skrev detta inlägg för det är svårt att veta vad andra vill se :)

      Radera
  3. Som Herr Fantomen-fan ser jag gärna ytterligare en video med honom i nya äventyr som Superman!

    SvaraRadera