måndag 31 augusti 2015

Tack! Men jag behöver er hjälp.

Jag tackade ju er på min instagram (carloine) för all respons till mitt blogginlägg om mina nya grannar från Syrien. Men kanske jag glömde att tacka er här? Oj, TACK för all respons. Ni är fina människor. Och kul att se kommentarsfältet vakna till liv.

Och istället för att få scenskräck för bloggstatistiken nu så tänker jag istället be er om hjälp. Är mitt i en vakbubbla på arbetet nu, och det är inte riktigt så att kreativiteten sprudlar när man sover till två om dagarna och är vaken hela nätterna.

Därför undrar jag ER fina människor, är det något önskeinlägg ni vill läsa om. Kanske har ni något ämne ni vill veta mer om, eller så är ni nyfikna på vem jag egentligen är. Varifrån jag är, vart jag är på väg och vad mina drömmar och planer är. Eller vad min favoritfärg och maträtt är, vad som gör mig arg och glad och hiblahaa är. Inga frågor är för dumma, och ge mig en rubrik och jag trollar fram ett blogginlägg.

Men jag behöver er hjälp. Och jag ger er lov att vara anonyma om det känns bättre så. :)


Så här såg jag ut i fredags efter fyra vakna nätter och en natt med rama sömn. Idag, inte lika fräsch, men jag duger.

Och det här är vad jag hade på mig. Min nya fina kimono i romantisk stil. Me like!

2 kommentarer :

  1. Hur går det med sköldkörtelproblematiken?? Minns att du en gång skrev att du i framtiden vill slipöa äta thyroxin, det skulle nämligen jag också vilja..

    SvaraRadera
  2. När hade du planerat skaffa barn?

    SvaraRadera