tisdag 11 augusti 2015

SUPERMAN-CAT PART TWO

Ni kanske redan visste detta, eller så kommer det som en tisdags-överraskning, men Herr Fantomen är lite av en kändis. Han har under sina 8 år som frass byggt upp en säker skara av fans som tycker om honom. Ett litet fans fastnade faktiskt en gång i vårt jordgubbsland, bara för att han ville så gärna krama om Fantomen, haha.
Fantomen har också varit med i tidningen flera gånger (tack svärföräldrarna att ni varje gång klipper ut bilderna), och vunnit flera fototävlingar som har betytt att vi har fått gratis kattmat eller någon kattleksak. Den senaste tävlingen så resulterade i min älskade iPad Air 2, och det är jag ännu idag tacksam frassen för.
Går ni in på www.whiskas.se's hemsida så ser ni Herr Fantomen och jag på förstasidan.

I vintras gjorde jag en "Superman-cat" video som blev en hit på youtube, och igår var det dags för premiären av inget mindre än "SUPERMAN-CAT, PART TWO".
Spoiler alert, det är lite mera drama i denna video. ;)
Se gärna till och ändra kvalitén till 1080p HD för att se Herr Fantomens aka Superman-cat's äventyr i rama skärpa.

Och jepp. Jag är lite av en crazy cat lady, men det står jag för.
 

8 kommentarer :

  1. Härligt, härligt! Jag är en stor fan av Fantomen. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för kommentaren från mig och Fantomen! :)

      Radera
  2. Vilken underbar blogg du verkar ha, helt i min smak! Börjar nog följa dig jah :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket för kommentaren, och välkommen! :)

      Radera
  3. åh :'D Hur gick han ens med på att få på sig den kostymen? Min katt går det knappt ens att lägga ett halsband på :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han är lite speciell och tycker om att vara fin, så han tycker om att ha på sig kläderna. När jag visar hans kläder åt honom så kommer han springande :)

      Radera