tisdag 18 augusti 2015

Jag har återuppstått

När det ännu var snö på marken så vakade jag sist, och dessa vaknätter har sett ungefär lika ut som då. Förutom snöstormen mitt i natten. Jag hade samma förhoppningar. Jag skulle studera på natten, sova länge på dagen och ett 10 tommars nattskift skulle gå i ett huj.

Det faktum att jag har sovit högst 14 timmar sammanlagt på tre dagar, orkade skriva 10 rader om olika dieter till mina studier och tiden mellan 4 och 5 på morgonen känns som 10 timmar är fakta. Och jag har varit allt annat än snygg. Gått runt med mer rosa ögon än färgen på mitt chock rosa hår jag fick under ett PMS anfall. Men trots allt så överlevde jag (och alla andra) och det var inte så farligt att jobba i nattens mörker.

Men jag förvandlades till en zombie från Walking Dead och det är först nu efter en 12 timmars natt av SÖMN dom jag känner mig som Khaleesi (Games of Thrones) igen och orkar göra något annat än att ligga still och äta. Härliga tider vi lever i.

Jag sitter i hammocken, dragit ner taket på hammocken så att jag har som en liten koja i skuggan och lyssnar till musik. Glömde att ladda iPaden inatt så ska underhålla mig med korsord och under dagens lopp kommer det att dyka upp fler blogginlägg. Jag har återuppstått, bloggen likaså.

 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar