onsdag 5 augusti 2015

Chock! Rosa hår

Man ska inte lita på photoshop. För det visar ju inte riktigt verkligheten. Överraskning, eller hur? Igår så photoshoppade jag i alla fall mitt hår rosa, tyckte det såg snyggt ut och visade kärleken som sa: Jö e ba!

Så det var egentligen därför jag inte bloggade igår. Jag färgade mitt hår chock-rosa. Och fastän jag hade i färgen kanske fem minuter så blev resultatet vad namnet hade lovat: Chock. Rosa.

Så om någon undrar hur en 25 års kris ser ut så är det så här. I en och en halv dag hade jag rosa hår. Hoppade lite till framför spegeln i morse. Men som jag skrev på facebook, lugn ba mamm, om någon halvtimme eller så är jag vithårig igen. Nu har jag i alla fall testat på att ha rosa hår och överlevde det också.

Till och med Herr Fantomen vad lite suspekt till kattmammans nya frisyr

 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar