lördag 25 juli 2015

Tacktal, frågestund och videoblogg

Åh, fina människor. Tack för all respons, delningar på facebook och diskussioner på facebook om mina två senaste inlägg om mens och äktenskapslagen. Om jag "förr i tiden" fick bloggskräck om antalet unika besökare steg över 200 på en dag så hade jag väl skitit ner mig nu när jag tittat på trafiken till bloggen. Men det gör jag inte.

Ni är många nya och jag är er evigt tacksamma att ni är så snälla. Det ska tydligen ta ungefär 3 månader för mig att glömma det här med: Jag ska aldrig göra en videoblogg igen. För nu känner jag att det är dags, igen.

FRÅGESTUND HALLELUJA

Eftersom ni är många nya läsare, och kanske ni som är trogna läsare, undrar över något så tänker jag ha frågestund NU. Och alla era frågor, vare sig det handlar om mig personligen, mens, mat eller vad vädret för i morgon blir, så ska jag svara på allt i en videoblogg.

Har ni också önskeinlägg om sådant ni vill läsa om så får ni också skriva det i en kommentar. Man får vara anonym om man är blyg.

Nästa vecka har jag mer ledig tid att filma en videoblogg, så tills det har ni på er att fråga på. Så. Yyy, kaaa, kooo... nu får ni börja fråga (eller skriv bara hej).

2 kommentarer :

  1. vilka anser du att är dina tre bästa egenskaper? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för kommentaren och frågan :D

      Radera