söndag 28 juni 2015

Underbar söndag

Det här har varit en lugn och vacker söndag. Riktig sommarvärme och det är först nu jag byter min bikini, som har varit dagens klädsel, till något varmare. Shorts och virkad tröja.

För tillfället är jag ensam i hemmet. Kärleken är och filmar någon kulturell musikkonsert till tv och katterna är på upptäcksfärd och njuter av sommaren. Men om någon timme är det fullt hus plus en extra person. Min älskade syster kommer på besök till landet och ska spendera några dar med oss. Det blir roligt.

Och nu måste jag starta iväg mot stan för att hämta upp syster. Får nog vara extra i god tid, för har en känsla av att det är några husbilar och husvagnar på vägarna idag när stormötet är över. Alla 75 000 personer ska hem igen.

Kvällens två bilder är av en bootylicious humla och våra vackra blommor i trädgården.

 

 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar