torsdag 11 juni 2015

Tack och lite yoga

Jag vill först och främst tacka för responsen i gårdagens blogginlägg "Du mår som du tänker". Har också fått mejl och är tacksam för människor som vågar öppna upp sig och dela med sig av sina historier. Svarar på alla mejl och kommentarer jag får, för det tycker jag hör till.

Denna dag har startat i lugna takter. Man har väl semester halleluja. När postbilen kör vid området väntar jag med spänning och postgubben hinner knappt köra vidare innan jag rusar ut i pyjamas och solglasögon med Herr Fantomen hack i häl. Han får halvt panik varje gång jag eller sambon går ut och måste efter (katten alltså, hoppas inte postgubben). Av alla brev och paket är det ett enda jag väntar extra mycket på. Min iPad Air 2 som jag vann i #meandwhiskas tävlingen.

Ingen lycka idag ännu. Men istället fick jag ett par byxor. Medan andra kanske tar en selfie framför spegeln eller trippar runt i hemmet med sina nya kläder så prövar jag dem på ett lite annorlunda sätt (se bild). Och de här byxorna får mycket väl godkänd. De här kommer jag att ha på mig hela sommaren.

Och på tal om #meandwhiskas. Går ni in på www.whiskas.se's hemsida så får ni se några välbekanta ansikten på förstasidan. Så jag får väl andas ut. Min iPad Air 2 är på väg. Jag får väl bara lära mig tålamod (men ni som känner mig vet att det kanske inte riktigt är min starka sida).


4 kommentarer :

  1. Dina yogabilder e så sjukt snygga!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket för den fina kommentaren! :)

      Radera
  2. Så snygga bilder Caroline! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket för den fina kommentaren! :)

      Radera