söndag 10 maj 2015

Till min älskade hjälte och mamma

Det blir mycket mamma här på bloggen nu, men det är det inget fel på, för min mamma är världens bästa kvinna. Och det är henne jag firar idag på håll. För vore det inte för henne så skulle jag inte vara här idag. Hon har fött mig till livet, lärt mig att gå och prata. Hon har uppfostrat och tagit hand om mig själv. Hon har lärt mig styrka, mod, kärlek och att göra det man brinner för och vill. Att vara sig själv och veta att man duger som man är.

Och det har knappast varit lätt alla gånger. Men med facit i hand så har mamma gjort ett riktigt bra jobb. Jag önskar dig en riktigt fin dag idag. "Lilla humman" och mamma. Hoppas du får pussar, kramar och kärlek. Och en god kaffekopp.

Å sorry nu mamm om ja lägger upp bilder från tå du va 21-22 år. He va meningen att man sku ha tokide frisyr på hande tiidin ;) Du är lika vacker, om inte vackrare, idag. 
Så här är alltså bilder från 1991 och min favoritbild från mig och min fd hund Matilda är från 1995.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar