lördag 30 maj 2015

Sommarens första yogapass utomhus

Klicka på bilden för att se den i fullstorlek
Åh vilket UNDERBART väder det är idag. Sol och tillräckligt varmt för att jag ska våga klä av mig och ha årets första riktiga yogapass i solen. Hade inte ens kallt! Hittade ett vackert citat som passar fint till mig:

"I have been a seeker and I still am, but I stopped asking the books and the stars. 
I started listening to the teaching of my Soul." 

Nu för tiden är det lätt att få tips från höger och vänster hur det bästa sättet att se ut, äta och leva på så till sist blir allt till ett enda virrvarr av förvirring. Kanske många tror de måste vara eller se på ut på ett speciellt sätt för att bli accepterade. Vill ni veta en hemlighet?
Det kan vara jäkligt svårt att bli accepterad av precis varenda en som vandrar på detta jordklot. Och på samma gång vara sann mot sig själv.


När jag gör min yoga så tänker jag och får en massa fina tankar. Mest om mig själv. Höhö. Men det jag vill komma fram till är att det enda det handlar om är dig själv

Av alla tips och råd som finns här i världen så tror jag att man innerst inne vet bäst själv hur man vill leva och må. Och makten ligger endast i en själv. Omfamna dig själv och omge dig med härlig energi. Finns det inte tillgängligt, var din egen sol. Gör det som känns bra och rätt, och livet blir lätt (sii, ja fick in na liti rim!).

Det var dagens visdomsord från Carro. Nu ska jag fortsätta njuta av dagen och ikväll unna mig ett gott vinglas. All kärlek till er!

2 kommentarer :

  1. Alltså den här bilden är helt otrolig! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket för den fina kommentaren! :)

      Radera