lördag 2 maj 2015

Frågestund och videoblogg

HÖÖÖNI GOTT FOLK. Nu är stunden inne då jag har glömt bort hur svårt och tidskrävande det faktiskt var att göra en videoblogg där jag svarade på alla era fina frågor. Sist jag gjorde det var i februari, så nu vet ni hur bra minne jag har. Så nu har jag bestämt mig för att göra en favorit i repris och bjuda in till en..... PADAM PADAM....

FRÅGESTUND!!!

I några dagar får ni nu tid på er att slänga in en kommentar, anonym eller inte så anonym, och jag lovar att svara på ALLA. I en videoblogg.  Kanske ni undrar vad mina planer för framtiden blir, vad mitt drömbröllop är eller hur många klädesplagg jag äger. Hur en vanlig dag utanför bloggen ser ut eller vad min sambo tycker om att jag bloggar. Eller vad katterna har att säga till om saken? Ni behöver inte vara blyga. Jag bits sällan.

Sist jag gjorde en videoblogg såg det ut så här. Denna gång kanske jag pratar mer dialekt, bara för att jag vill, och förstår ni mig inte då får ni gissa er fram till vad jag säger. Jestas annars vad mycket snö det var i februari. Det har jag också glömt bort.

4 kommentarer :

  1. Så, hur ser ditt drömbröllop ut? ;)

    SvaraRadera
  2. HEJ! Här kommer några fråååågor! :)

    1. Hur tror du att ditt liv ser ut om fem år?
    2. Vad har du för planer i sommar?
    3. Vad är det pinsammaste du varit med om?
    3. När ska vi dricka kaffe? :D heheh

    SvaraRadera
  3. Tänker ni skaffa några barn? Hur många skulle du vilja ha? :)

    SvaraRadera