söndag 3 maj 2015

Cinema bowling

Igår kväll så for jag, kärleken, Eleonor och Robban in till stan för att bowla. Vid Cinema bowling mitt i centrum så bowlade vi i neonljus och drack alldeles för dyra drinkar. Men otroligt roligt var det.

Fotograferade och filmade mycket.
Börjar med att visa filmen. Ändra gärna kvalitén till 1080p HD för att se oss bowla i rama skärpa.


Det var andra gången jag var till cinema bowling och det råkade sig så att det var exakt samma bana jag spelade på sist. 


Första kastet resulterade i en strike. Och den enda striken under kvällen, men jag blev så glad att jag gjorde en segerdans.

Bildbevis på att jag fick en strike.


Kärleken.


Om någon undrar så hade jag faktiskt planerat min klädsel passligt till aktiviteten. Syntes ganska bra när jag kom trippandes på banan med färgglada klot.


Eleonor in action.


Det var en riktigt rolig kväll. Hela kvällen så spelades det partyglad musik och musikvideor. Stämningen var på topp. :) 

Och alldeles för dyra, men goda, drinkar.

2 kommentarer :

  1. bowling är alltid kul! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är det. Är som ingen skillnad hur det går eller vart klotet hamnar, jag har kul ändå :)

      Radera