onsdag 6 maj 2015

Bröllop, barn och det pinsammaste jag varit med om

Jag har två minuter över så jag passar på att skriva några ord. HEJ PÅ ER. HOPPAS NI HAR DET BRA. Själv så vet jag att idag har jag ganska fullt upp och att det tar först till kvällen innan jag kan sätta mig ner vid datorn och uppdatera bloggen.

Ville mest bara påminna er om frågestunden som jag ännu håller öppen. Helst vill jag ha liiiite mer frågor för att komma mig för att göra en videoblogg.
Som läget är nu så kommer jag att prata om bröllop och barn, framtiden och det pinsammaste jag varit med om.

KLICKA HÄR för att komma till inlägget om frågestunden, och se hur min förra videoblogg såg ut. ;)
Hoppas ni får en underbar dag, gott folk, och så hörs vi senare.


1 kommentar :

  1. Hur många tatueringar har du? Vad föreställer de och varför har du valt just dem?

    SvaraRadera