torsdag 21 maj 2015

4 underbara år

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det min och kärlekens årsdag. Vi firar 4 år tillsammans. Det har varit 4 underbara år. Och jag ser fram emot fler.

Allt är så mycket roligare när man hittar någon att älska och dela livet med. Både de fina och roliga stunderna och de prövningar som livet för med sig. Att få utvecklas tillsammans och skratta tillsammans med. Han har blivit den käraste vän som finns och min klippa. Som får mig att sväva på moln och samtidigt får mig ner på jorden. 

Tack att du finns vid min sida, accepterar mig för den jag är (även då jag är riktigt vimsig) och stöttar mig. Du är snäll, omtänksam, sexig, tålmodig, kärleksfull och bäst. Jag älskar dig.

Här är bilder från alla dessa fyra år. Hjärtat i mitten är från vårt första år och resa tillsammans. Stenen är från Åland och kärleken hade överraskat mig med att forma stenen till ett hjärta och lagt till våra initialer på baksidan. 


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar