lördag 18 april 2015

Mitt smultronställe

Idag på eftermiddagen var jag en sväng till mitt smultronställe. En helt underbar plats att bara andas och samla sina tankar. Och fotografera och filma. Idag blev det mer film än foto.
Och efter dagens besök till mitt smultronställe så är jag fylld med ny härlig energi. Det är, i alla fall för mig, nyttigt att få fara till en plats man tycker är vacker och lugn. Och bara vara.
Har ni något ställe dit ni åker för att samla kraft och energi? Eller som ni bara dras till, utan någon speciell orsak eller anledning?

Det här är i alla fall min plats.

Här är filmen från mitt smultronställe idag. Fick se ett vackert svanpar och så balanserade jag lite stenar. Jag njöt av att känna den friska doften från havet och avundades lite måsarna som flög högt på himlen. Hade jag en superkraft så vore det absolut att kunna flyga.

Ändra gärna kvaliteten till 1080p HD när du ser på filmen. :)

2 kommentarer :

  1. Skrev en massa här igår men det bara försvAnn. En del om mitt ställe är hemma. När Häggen blommar. Körsbärsträd och sen syrenerna. Hade gott Carro :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, vart försvann den kommentaren? Har inte fått något mejl om att TE har kommenterat min blogg ;) Åh jag längtar till syrenen börjar blomma på min gård. SNART är det sommar.

      Radera