tisdag 28 april 2015

Love life / Blåsa såpbubblor

Igår började dagen ganska mulet (OBS! Jag började dagen så tidigt att solen inte hade hunnit kika fram än). Men i sinnet sken solen. På några timmar och passligt till att jag slutade arbetet så började solen skina. Och jag spenderade eftermiddagen med att njuta av det varma och fina vårvädret. Hade egentligen velat köra till mitt smultronställe, men när jag var på väg så kom jag ihåg (lite tankspridd) att bilen var borta för att få splitternya ringar på. Men istället för att sura över att jag var "fast" så gjorde jag något som kanske inte är en så vanlig aktivitet för en fullvuxen människa: jag blåste såpbubblor.

Och vet ni vad? Det var så himla roligt.

Där satt jag på terrassen med alla tre katterna, några spindlar och en snigel och blåste såpbubblor. Njöt av livet och tillvaron.

Grannarna har till och med slutat stanna upp för att fundera vad jag sysslar med. De är väl vana nu med att ser de någon som gör yoga på terrassen, springer runt bland blommorna eller står ute mitt i natten när det är norrsken, att det bara är jag. Och att jag gör det jag tycker om.

Filmade igår och det här blev resultatet. Ändra gärna kvalitén till 1080p HD för att se mig i rama skärpa. ;)

4 kommentarer :

  1. Men vad säger du, såpbubblor kan man väl aldrig bli för gammal för..!! Speciellt inte i vappen/första maj-tider, då SKA det vara såpbubblor.. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hhaha ja exakt :) Såpbubblor är kul.

      Radera