lördag 25 april 2015

Jag vann på eurojackpot

Godmorgon på er. Denna morgon är jag nästan stolt över mig själv, för jag har sovit som en tonåring. Jag vågar knappt skriva ut vilken tid jag steg upp, men det var SENT. Kanske behövde jag sömnen. Eller så tog jag bara och nappade tag i tillfället att sova och snarkade länge.

Jag hade en riktigt skön fredagskväll. Efter att ha studerat lite så slängde jag mig på soffan med min kärlek och tittade på film. Dippade morötter och gurka och mådde bra. Jag vann på eurojackpot (!!!) och somnade sen gott.  Det var fredagsmys.

Och det var en liten uppdatering om hur jag har det. Vet ni, jag njuter så mycket av tillvaron just nu så det är svårt att sätta ord på det. I rabatten blommar det för fullt och solen skiner. Till och med de små myggorna som har vaknat till liv stör mig inte. Min skaparglädje blir pånyttfödd varje vår och sommar, för det är mycket roligare att fotografera färger än grått och vitt.

Idag, och alla andra dagar, så önskar jag er en riktigt fin dag. Hoppas ni får njuta av denna lördag.


1 kommentar :