fredag 17 april 2015

Damn you norovirus

Igår började dagen helt normalt. Kanske var jag lite extra slö, men vem är inte det en ledig dag? Hade haft planer på att yoga hela dagen, men orken var som bortblåst. Det var ju tråkigt. Mitt i dagen så började jag till sist må dåligt, fick stegring och norovirus (magsjuka).
Ja ba: NÄÄÄ HUHHU!
Och så tyckte jag nog synd om mig. Sambon tog ju bra hand om mig så det tyckte jag om.

Hade ju trott att jag skulle slippa magsjukan som nu härjat länge, men tydligen är jag inte en stålkvinna dygnet runt. Och det suger lite, för vem vill nu inte vara frisk?
Har i alla fall sovit 11 timmar (!!!) inatt och hoppas det är ett tecken på att idag blir en bättre dag. Brukar inte sova så länge, så det är ju lite ovanligt. Och så doftar badrummet simhall (klor) nu.

Och till dagens inlägg som kanske inte var det mest positiva så lägger jag nu till en bild av mig från i måndags då jag vaknade upp som en "drakdrottning".

Hoppas att ni alla får en fin dag och får må bra. Fö vejt ni vaa? DET ÄR FREDAG!

1 kommentar :

  1. Usch då, inte alls kul :( Krya på dig! Senast jag hade nåt sånt var för typ ett par år sen (innan dess hade jag bara haft magsjuka som barn i princip), vågade knappt äta nåt annat än banan och piimä typ under ett par veckor.. Sen vågade jag försöka mig på normal kokt mat igen. Fast det var nog mest av ren rädsla tror jag, för jag är så fruktansvärt rädd för att spy :)

    Förresten, du är utmanad ;) --> http://marvelicious.blogg.se/2015/april/dagens-positiva-57-2.html#comment

    SvaraRadera