onsdag 15 april 2015

Besöksrekord och all kärlek till er

Åh herregud. Det blev besöksrekord på bloggen igår, och responsen på mitt inlägg om "mitt liv mellan 2007 till idag" var så fin. Själv satt jag på nålar när jag först klickade på publicera, för det är ju egentligen inte sånt här jag bloggar om mer. När jag först startade min resa till att bli frisk så bestämde jag mig också för att inte heller lägga energi på sjukdomen. Ni vet, attraktionslagen och sånt. Man drar till sig det man sänder ut.

Men jag har nu också kommit fram till att folk är intresserade, vill lära sig mer och kanske finner tröst i att läsa om andra öden som kan likna deras. Och då kan jag väl hjälpa på ett eller annat sätt, speciellt nu då jag själv kan ta distans till det. Att bli friskförklarad från en ovanlig och "kronisk" sjukdom låter kanske för bra för att vara sant, men jag är levande bevis på att det går. Jag vet inte, är jag helt ute och fumlar i mörkret? Hur som haver så önskar jag er alla nya läsare välkomna! Ni gamla trogna också. Allihopa och er respons gör mig så varm i hjärtat. All kärlek till er!

Är det något mer ni vill läsa om eller har ni några frågor, så är det bara att slänga in en kommentar. Ni behöver inte vara blyga, för jag bits sällan. Jag vill ju kunna inspirera och hjälpa så gott jag kan, och vad är nu inte bättre än att skriva då?

Idag är det i alla fall en ny dag med nya möjligheter, och jag välkomnar dagen av hela mitt hjärta.
Och varför inte börja dagen med en av de finaste affirmationerna som jag har hållit på med nu i några år?

"Jag är frisk, hel, perfekt, stark, kraftfull, kärleksfull, harmonisk, rik och lycklig."

Och till den affirmationen så passar en partyglad fluga bra som gör en glad dans. Gjorde en GIF av två fotografier jag fotograferade i lördags.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar