måndag 16 mars 2015

Yoga på terrassen och ödehus och örnar

Åhå! Det blev lite tyst här på bloggen. Men med all sin rätt, för jag har haft en superrolig dag! Fick sova ut och hur länge jag själv ville. Drack måriskaffi i lugn och ro och hade sedan lite morgonyoga på soliga och varma terrassen.

Hittade också en så fin blogg i morse som två tjejer skriver. http://ghostfunfair.blogspot.fi/ De besöker ödehus och tar otroligt vackra bilder. Så jag blev inspirerad. Jag visste av att inte så långt härifrån så finns ett ödehus som förr varit ett "dårhus". Behövde moraliskt stöd och fick med mig min vän Emma på äventyr. Så det har jag spenderat min dag med. Vi har utforskat olika ödehus och jag har fotograferat MASSOR! Har haft så otroligt roligt och alla bilder från idag kommer att komma upp på bloggen så snabbt jag har redigerat dem och delat upp dem i olika blogginlägg. Det första blogginlägget ni får se så blir från "dårhuset"...

Men från ödehus till något helt annat: Harmoni. Efter dagens yogapass så kände jag ett sånt härligt lugn i kroppen som har hållit i sig resten av dagen. Hjälpte också till att få lite extra harmoni i kroppen när vi fick se TRE ÖRNAR idag! Tyvärr hade jag inte med mig telezoom objektivet.. Men i mitt hjärta har jag en fin bild av dem och det var ett fint tecken att få se örnarna.

Här är tre bilder från min morgonyoga med Herr Fantomen som syns på sista bilden.




2 kommentarer :

  1. Men wow va dukti du e! ja ha länge planera att börja öva på dehär me huvudstående men kommer mig aldrig för att göra de... :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :) Det är nog bara att börja på! Efter att man lärt sig huvudstående så är det det roligaste sättet att se världen på. ;)

      Radera