måndag 2 mars 2015

Ny vecka med nya möjligheter

Så blev det en ny vecka med nya möjligheter. Och jag har alla möjligheter egentligen, för efter idag så är jag ledig i sex dagar. Jag har redan planerat in ett besök i mitten av veckan till Jakobstad för att hälsa på mamma och syskonen. Ska få håret fixat och testa på något helt nytt: fixa och färga ögonbrynen på salong. Ögonbrynen är nåt som jag aldrig riktigt har brytt mig om eller förstått mig på, och det syns säkert, så det ska bli kul att få lite ordning på dem. Kanske får man inspiration och tips om hur man kan sköta om dem bäst i framtiden.

Annars så ska jag nog bara njuta av att vara lite ledig. Sova. Fotografera. Och fixa på den här tusans bloggen. Den var nere så jag märkte av det igen i morse och det ger mig spunk. Det är så typiskt att bloggen är nere då jag har inspiration till att skriva, och när den väl kommit igång igen så är inspirationen som bortblåst.

Men nu blev det dags att aktivera sig lite och göra något vettigt innan det är dag för arbete. Ha en fin dag, gott folk!
Här är en bild av en koltrast (???) som jag såg för nån vecka sedan.

IMG_7490

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar