fredag 13 mars 2015

Nu avslöjar jag vad för häftigt som är på gång:

Jag är SÅ HÄR GLAD att få meddela nu vad för roligt som är på gång i mitt liv. Jag ska börja studera igen! Kommer säkert att ha hundra utbildningar på lager innan jag ens närmar mig pension, men det är helt okej det också.

Jag ska bli den bästa livsstilsrådgivaren, kostrådgivaren och hälsoinspiratören! Wohoo! 
Så behöver ni hjälp med att gå upp eller ner i vikt, undrar över olika dieter eller vad som händer i kroppen av olika vitaminer och näringsämnen, vill sluta röka eller bli kvitt andra beroenden... eller annars bara ha en förändring till det bättre i ert liv, så är det mig ni skall vända er till. ;) 

Och folk som trodde att jag var gravid när jag skrev på facebook att det här kommer att bli det häftigaste och roligaste året på länge. Och att jag var så glad och ett steg närmare mina drömmar och mål. Haha. Det finns annat roligt i en kvinnas liv också. Och det här är mitt. 



11 kommentarer :

  1. Svar
    1. Ja, eller hur? Jag ser så fram emot denna utbildning och att få hjälpa folk som vill att må och nå sin optimala hälsa. :)

      Radera
  2. oj vad kul! grattis :) var utbildar man sig till det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Jag studerar vid Bergklint Education, mestadels på distans (tentamen och sånt ska man ju vara närvarande vid). Utbildningen kostar, men jag är redo att göra och betala vad som helst för att nå mina drömmar :)

      Radera
    2. Okej :) ja klart man e beredd o betala! vad kostar det? kan ju googla det också förstås o se om jag hittar det ^^

      Radera
  3. Vilken snygg tröja, varifrån? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :) Det är en tunika/klänning. Märket heter "Glamorous" och jag fick den från nelly.com. Tyvärr verkar jag inte se dem bland deras urval på sidan, men kanske den dyker upp där :)

      Radera
  4. Vad kul! Man kan aldrig ha för många utbildningar. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag ser så fram emot utbildningen. Står man bara still så kommer man ingenvart, eller? :)

      Radera
  5. Vad kul! Jag är ju också kostrådgivare och beslutet att utbilda mig till det var absolut det bästa jag kunde göra ! Välkommen till ett givande yrke :) Härligt att du uppfyller din dröm och gör det du vill även om det tyvärr kostar en del, men det är det värt när man får jobba med det som man tycker om och det gör livet så mycket mer meningsfullt. Lycka till med studierna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. :) Ja, jag tänker att utbildningens och drömmarnas pris betalar nog tillbaka sig senare i livet. Tack för kommentaren "blivande kollega" och ha en fin dag. :)

      Radera