söndag 29 mars 2015

Hej, jag har inte glömt bort bloggen

Igår kväll var det ju Earth Hour och på den här bloggen har det varit det några dagar nu. Jag har satsat på att jobba, yoga, äta och sova och jobba igen nu och det här är första dagen på flera dagar jag vaknar utvilad. Jag tycker om att sova.

Och jag har nog hittat på annat också under de här dagarna också. Jag har läst lite i mina nya skolböcker om näring och hälsa, socker och ser så fram emot att bli en livsstilsrådgivare, kostrådgivare och hälsoinspiratör. Inte bara för att kunna hjälpa andra, utan också för att få utveckla sig själv och se nya sidor av sig själv.

Under tiden det var Earth Hour igår så for jag och kärleken till ett par vänner, där det fanns nya människor att bli bekanta med. Jag hade inte med mig kameran, men hade en rolig kväll även om det inte finns bildbevis.
Och nu under natten så har en timme försvunnit och vi är i sommartid. Ärligt talat tycker jag att det vore en bra idé att helt och hållet skippa det här med att flytta fram och tillbaka klockan hela tiden. Då skulle man slippa att vakna upp och vara lite (extra) förvirrad på morgonen.

Passligt till gårkvällens earth hour, då man skulle släcka alla lampor för en timme, för jordens skull. så tar jag pch slänger in en gammal bild som jag har fixat ihop.
Det är sällan jag göra såna här fotograferingar, där jag fotograferar olika motiv och lägger sedan ihop till en bild. Men det är jätteroliga projekt att göra. Här är då en gammal glödlampa och en tomatplanta från vår trädgård.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar