onsdag 11 mars 2015

Graviditetsrykten

Okej. Det här blev ju lite knepigt. Jag är tillbaka till blogspot. Den blogg jag höll kvar mig längst på (om man inte räknar lunarstorm, berusad och hela faderullan). Men när jag idag hade haft planer på att svara på lite bloggkommentarer från förra inlägget som handlade om "8 sätt till ett positivare liv" så slutade bloggen fungera. Igen. Så jag fick nog.
Importerar gamla bloggen så snabbt som möjligt.

Här är jag igen nu hur som haver! Jag är här nu så länge den fungerar som den skall, och ifall jag får bättre alternativ till sidor att blogga på så tar jag det då. Har halva dagen nu kodat och haft mig (lite som terapi tycker jag) och för tillfället ser bloggen ut så här. Jag är speciellt nöjd och stolt med sidomenyn, om någon undrar. Mer noggrannare ändringar tar jag tag i en ny dag.

Annars så har jag riktigt roliga nyheter att berätta (det också en ny dag). Men kan bara säga att jag är superglad och att det här kommer att bli ett spännande och häftigt år. Ett steg mina drömma och mål.
Och nu är det ju inte som många på facebook trodde, att jag är gravid. För det är jag inte. Konstigt hur med detsamma något som är "halvt hemligt" och det är en kvinna som har något roligt på gång, så börjar folk gratta en och tro man är gravid. Så är inte fallet. Det här är något helt annat. Fniss.

Så, NU GOTT FOLK. Byt alla era bokmärken och länkar på era datorer. Nu är det www.carloine.blogspot.com som gäller igen och för tillfället. Nu börjar vi på "ny-gammal ruta" med nya och spännande äventyr.

2 kommentarer :

  1. Visst ere så, och om man dementerar så e man ändå på smällen! Eller så ska man gift se, fast ja tror int det e de heller som du har på G.. Bäst att byt bokmärke nu då ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha exakt! Vilka tider lever vi i då det roligaste som kan hända i en kvinnas liv är att hon är gravid? Och missförstå mig inte, men det som är på g för mig nu är så himla roligt. Tar nog inte så länge innan jag bloggar om det. :) Byt bokmärke och följ med här igen.

      Radera