onsdag 18 februari 2015

Yoga-flow i snön

Idag testade jag på något nytt. Och på bilden får ni se mig när jag verkligen är närvarande. För stunden i nuet. Yoga / Carro-flow utomhus. Egentligen var det svinkallt och lite storm. Men medan jag gjorde min lilla yoga så brydde jag mig inte om det.

Rädslor är oftast något som inte ännu har skett eller kanske aldrig kommer att ske. Och i många fall helt onödiga. För det mesta krävs ju bara sunt förnuft och så klarar man sig bra. Det felet många gör att de identifierar sig med sina rädslor och det hindrar dem mer än hjälper i livet.

Därför såg jag till att komma över min rädsla för huvudstående. Och vet ni vad? Det visade sig bli det mest avkopplande för mig. Så otroligt skönt. Och för mig harmoni.

IMG_7857

Overcame my fear and found instead passion and harmony. And today I tried something new: Yoga outside. In the winter. Freezing cold and a little bit  of stormy weather. But lovely. Bikini-weather in Finland.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar