tisdag 17 februari 2015

Tack cuponation!

Det är med glädje och i snygga kläder jag skriver detta blogginlägg. Igår kväll fick jag hem ett stort paket med kläder. Allt tack vare CupoNation. TACK! Jag är så tacksam över mina fina kläder. Ett av mina nyårslöften var ju att klä mig oftare i fina kläder, än mjukiskläder, och det kommer att bli enkelt nu.

Och vad är Cuponation? Cuponation skapar de bästa erbjudanden till dig och ser till att din shopping blir en glad sån. För varför köpa ett par skor för 80 € när du kan få dem för 60 €? Tillsammans med över 600 stycken sidor där man kan nätshopppa skapar de fina rabattkoder. Och det finns något för allas smak och intressen.

Jag beställde nya kläder från nelly.com, men är du sugen på en resa och billigt hotell eller flyg så kan du lika gärna hitta det på cuponation's sida. Behöver du en vitaminboost finns det flera hälsokostbutiker som samarbetar med dem. Till och med Apoteket. Efter att ha kikat runt på deras sida, som du inte heller behöver vara registrerad på för att använda dig av rabattkoder, så har jag hittat några favoriter som; adlibris (jag tycker om att läsa), fitnesstukku.fi (de har fina yoga-tillbehör jag tacksamt skulle ta emot) och självklart nelly.com där jag hittade alla dessa fina kläder.

Här poserar jag med alla mina fina nya kläder.
1. Tunika från "Glamorous". 2. Byxdress från "NLY trend" 3. Topp från "Jeane Blush" och byxor från "Rut & Circle". 4. Klänning från "Club L". 5 Klänning från "Odd Molly".

IMG_7751

Det här är ett samarbete med www.cuponation.fi

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar