torsdag 5 februari 2015

Stå på huvudet

( Det här inlägget skrev jag igår kväll, men väljer att publicera det nu. Så stolt är jag över mig själv :) )

Åh! Nu har det hänt! Det som jag varit rädd för och aldrig förr i mitt liv gjort, har hänt! Jag har stått, på riktigt, på händerna! En skräckblandad glädje. Och en sån härlig känsla.

Först var min reaktion "HJÄLP MIG", men eftersom kärleken inte tyckte att det var läge att rusa och rädda mig, så fick jag bara lära mig att andas och fundera hur tusan man kom tillbaka på jorden. Och det gick ju bra, och med en puls på 140 så övervann jag en rädsla och växte lite som människa. Sen dess har jag flera gånger nu stått på huvudet, balanserat och bara vilat i huvudstående läge.

Och nu när jag kan och vågar, så kommer jag nog att spendera mer tid på huvudet. Det är så otroligt roligt och skönt!

IMG_6557

Så här såg det ut tidigare på dagen, när jag mediterade och övade på att stå på huvudet. Fantomen övervakade så allting skulle gå rätt till.

IMG_6577

Och här är jag senare på kvällen. Superlycklig och med fötterna mot universum.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar