torsdag 5 februari 2015

Som en zombie för tillfället

Godmorgon. Det har inte blivit så mycket bloggning nu de senaste dagarna. Mindre än jag velat och absolut mindre än vad jag har på hjärtat. Jag har mycket att skriva om egentligen.

För tillfället så ser jag till att leva lite som en zombie. I alla fall känner jag mig lite som en sån. Äter, jobbar, sover och yogar (det kommer det ett blogginlägg om senare under förmiddagen). Efter i morgon blir det dock ändring, då jag får en ledig helg som väntar. Men tills det ska jag äta, sova, jobba och yoga lite till.

Hur har ni det då? Är ni zombiesar med mig också eller kanske ni har möjlighet att vila? Eller kanske är ni ut på äventyr? Skriv en kommentar och säg hej, för jag är nyfiken på er.

Kaffe är gott.

IMG_6599 IMG_6601

2 kommentarer :

  1. Jag har ganska lugnt och skönt just nu. Igår hann jag både baka, vila och färga håret på kvällen. :)

    SvaraRadera
  2. Åh, det låter som en riktigt härlig kväll! :)

    SvaraRadera