lördag 7 februari 2015

Snöskoterdagen

Idag har det var ett blåsigt, men riktigt vackert väder ändå! Solen har varit framme, himlen var blå och jag, kärleken och svärfar har åkt snöskoter. Jag som är "lite" (läs: mycket) rädd för att vara ute på isen, tog mod till mig efter att svärfar visade att det visst gick att köra på isen, och så satte jag mig på snöskotern. Vi tre åkte till villan och checkade läget. Otroligt vackert ute på havet som fryst till is, och även om det blåste mycket så var det nog roligt att vara ute. Och jag var glad att jag vågade följa med. Det lönar sig ju inte att vara rädd för allt heller.

Fick sen glutenfri chokladmuffins och kaffe hos svärföräldrarna och det var riktigt gott efter lite frisk luft.

Och det var en liten uppdatering om min lördag. Än är kvällen ung och så snabbt som jag avslutat detta blogginlägg, så ska jag och kärleken laga tacos. Mums!

IMG_7001 IMG_7003 IMG_7019 IMG_7021

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar