söndag 1 februari 2015

Läser ni detta, så är ni uppdaterade om min lördag

Denna söndagsmorgon fick jag vakna upp till ett vinterlandskap. Förstår inte hur mycket snö det egentligen kan falla över en natt, och det fortsätter ännu. Har väl blivit för bortskämd med en vinter utan knappt någon snö. Men ska jag berätta en hemlighet? Jag tycker det är ganska vackert när allt är så vitt och fluffigt.

Igår bloggade jag ingenting. På morgonen hade jag inte mycket tid till annat än att dricka en kopp kaffe och sen fara i jobb. Efter arbetet så tog jag det bara lugnt, umgicks med kärleken och var ut och finkörde med bilen. Hälsade på vänner och deras hundar och till middag blev det tacos.

Sen hade jag yoga-flow (får det tydligen alltid till kvällen), och det bloggar jag mera om senare.

Nu är ni alltså uppdaterade om min lördag och vi är tillbaka till nuet. Jag ligger i soffan och bloggar, tittar ut över all snö som faller och myser för fullt innan det blir dags för kvällsarbete.
Under dagen kommer det att dyka upp flera blogginlägg. Hoppas att ni har haft en riktigt fin helg och att denna söndag blir magisk.

Här är våra vänners hundar.

IMG_6360 IMG_6366

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar