fredag 13 februari 2015

I'M BACK (och Fanttis ba)

Jag har nästan haft en 5 dagars bloggpaus.

Ja ba å Fanttis ba:

IMG_7310

Men nu är jag tillbaka. Jag har ju som inte glömt bort bloggen eller er. Till exempel så har jag t.ex under denna vecka gjort ett av de roligaste bloggjobbet och samarbetet. Mer om det senare.. ;) Det jag kan säga är att jag känner en stor tacksamhet till att folk följer och gillar mig. Och att jag får tillfällen som just detta att samarbeta med andra och företag.

Annars då den här veckan... jag har jobbat. Jag har tagit det lugnt. Umgåtts. Pysslat. Och..
FÅTT EN MINI-SEMESTER HALLELUJA.
Så för tillfället så är jag i ett semester-tillstånd. And I love it.

Så det här egentligen ett blogginlägg att visa att jag lever fortfarande och jag har mycket att blogga om. Därför tar jag och bloggar mera lite senare. Nu ska jag dricka mitt måriskaffi.

2 kommentarer :