fredag 6 februari 2015

Helg halleluja och möte med en örn

När arbetsdag 9/9 var över idag, så fick jag äntligen ta LEDIG HELG HALLELUJA. Herkules. Trodde inte att jag skulle ha orkat, men det gick ju. Och nu ser jag fram emot att få vila ut ordentligt. Utan att ställa någon klocka att väcka mig.

Jag fick den bästa starten på lediga helgen. Vackraste vädret. Sol och snön som glittrade. Men var inte vädret som var det bästa. JAG FICK SE EN ÖRN. På samma sten som jag i Oktober såg två örnar sitta (klick klick för att komma till det inlägget)  så fick jag idag se en vacker örn. Trodde först inte mina ögon, men visst var det en örn. Stod länge och njöt av utsikten, tills örnen bestämde sig för att flyga vidare.

Örnen är mitt kraftdjur. Det är en sån mäktig känsla varje gång jag får se en örn. Kan inte beskriva den, men känslan ger mig så mycket energi och just när jag ser en örn så försvinner fokus från allt annat. Önskar att jag en vacker dag får komma en örn nära. Helst skulle jag vilja hålla i och krama om en. Men kanske inte de är så mysvänliga?

IMG_6646

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar