tisdag 3 februari 2015

Flow och #Supermancat

Igår hade jag riktigt flow. För någon vecka sedan hade jag lämnat in telefon på service (för tredje gången på 1 år), och igår fick jag ett sms om att den var redo att hämtas. Det blev en glad överraskning när jag fick tillbaka en splitterny telefon! Tack Samsung! Sen fortsatte en lycko-eftermiddag och kväll med när matbutiken hade nedsänkt pris på glutenfritt bröd. Jag kan inte minnas när jag sist köpt glutenfritt bröd för UNDER 2 €!

Hade också fått paket på posten igår, eller.. Det var Herr Fantomen som hade fått paket. Han är ju lite speciell den här frassen. Han bloggar, jagar hundar som är större än han själv och så tycker han om att vara fin. Minns när jag var fattig studerande och vann gratis kattmat för ett år, bara för att Fantomen poserat så fint för kameran och hade en slips på sig. Då märkte jag att han inte hade problem med att ha kläder på sig.

I Fantomens paket fanns en superman-dress, och han hade inga problem att ha på den. Tvärtom. Istället ville han gå ut med den (som den gången jag och sambon paketerat in honom i julpapper och frassen stod och visade upp sig på terrassen) och gick runt i hemmet och gav de andra katterna något att fundera på.

Och jag förvarnar er. Det kommer att bli en hel massa såna här bilder i framtiden. HAN ÄR SÅ SÖT. Nu är Fantomen en lycklig och fin superkatt. IMG_6498

2 kommentarer :

  1. Han verkar ha humor också. Bilden till vänster visar en riktig skrattattack. Fin frass!

    SvaraRadera