måndag 9 februari 2015

En bra helg

Godmorgon på er, gott folk. Det blev en ny vecka med nya möjligheter, och jag sitter och dricker mitt måriskaffi. Jag känner mig som en helt ny kvinna efter att ha fått sova ut i helgen, sluppit PMS från helskutta och annars bara haft en riktigt bra helg.

I lördags så hade vi några vänner på besök hos oss. Spelade Alias (roligaste spelet) och umgicks. Igår så hade jag söndagen till vad den blev skapad för: vilodag. Gjorde allting i slow motion, spelade en hel massa Candy Crush och bara hade det bra. På kvällen så åkte jag och kärleken in till stan. Hann via en "karabutik" för att handla lampor till snöskotern och sen for vi efter kebab. Passlig och god söndagsmat.

Hade sen en ordentlig myskväll på soffan med film och vattenmelon och det var den bäst avslutningen på en bra helg.

IMG_7056

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar