lördag 14 februari 2015

Date night och sneak peak på 90-talets outfit

Date night var ju hur bra som helst. Jag trippade runt och fnissade, och hade till och med en "happy dance". Vi åt gott och filmen vi tittade på bio, "Jupiter Ascending", var riktigt bra. På väg hem så hade de "Retro perjantai" på The Voice och vi diggade till dunka dunka musik ur bilens högtalare hela vägen hem. Även om jag och kärleken egentligen har "date night" varje kväll så var det lite extra och roligt att få fara till stan med honom. Det ska vi absolut göra fler gånger!

Vi hann också med lite shopping, och satsade på outfits inför kvällens festligheter. Det är "nostalgikväll" (70-, 80- och 90-tal) vid byns lokal ikväll och jag och kärleken ska dra tillbaka tiden lite. Till det ljuva 90-talet. Det ska bli så roligt det också. Så sällan man festar till det ordentligt och extra roligt att få "klä ut sig" lite.

Jag ska nog ta bild av oss hur vi sen ser ut ikväll, men här är lite sneak peak av min outfit.

IMG_7420

Rosa och crazy lösnaglar. En rosa/svart magtröja och ett virkat bohemiskt halsband, som var riktigt pop på 90-talet. Sen har jag lite mer accessoarer och har en fin idé för hur jag ska ha håret. Men det får ni se sen.. ;)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar