torsdag 8 januari 2015

Vad jag ska göra på mina lediga dagar.

Godmorgon på er. Det är en halvt pigg Carro som sitter vid datorn denna morgon. Piggare blir jag vartefter klockan tickar, men nu tillåter jag mig att vara trött. Klockan är ju ändå bara lite efter 06:00 på morgonen. En arbetsdag väntar och sen får jag ledig i sex hela dagar. He va na!

Vad ska jag göra under lediga dagar? SOVA. Och förbajskat länge på morgonen. Eller i alla fall så länge så att jag vaknar av mig själv och är på riktigt utvilad. Jag ska GÖRA MIG FIN = ha på mig normala kläder och locka håret. Fick ju till julklapp en ny och hi-tech plattång av kärleken och automatiskt blev det roligt att fixa till sig igen. Yoga. Läsa. Pussas. Fotografera. Och kanske filma?

Om jag nu skulle ta och göra en film och lägga upp på min youtube-kanal, vad är Ni intresserade av att se? :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar