onsdag 28 januari 2015

Sista chansen att fråga!

Godmorgon, gott folk! Den här veckan har hittills varit riktigt suverän. Jag har jobbat, ätit, sovit, myst och haft träningsvärk efter söndagens yogapass. Gav nog järnet då. Och idag är det min enda lediga dag på länge och jag njuter av den. Snoozade väckarklockan så länge jag kunde och sitter nu med måriskaffi och citronsaft/MSM och blir sakta men säkert redo för dagen.

Och nu är det sista chansen för er att fråga mig något, om ni vill att er fråga ska komma med i en videoblogg! Idag på eftermiddagen, efter att jag kommit hem (efter dagens ärende jag inte hade tänkt blogga om), så ska jag sätta mig ner och svara på alla era fina frågor i FRÅGESTUNDEN.  klicka där så kommer du enkelt till frågestundsinlägget.
Förstår inte riktigt vad jag har gett mig in i eller vad slutresultatet blir. Men det är väl bara att ha roligt och svara så gott jag kan, så blir det en bra video. :)

Och dagens bild blir en färgglad bild av min rosor jag har vid arbetsbordet.

IMG_6146

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar