söndag 25 januari 2015

Rolig spelkväll

Det här blev till den helgen jag kommer att minnas som "spel-helgen". Men det har varit kul. Igår kväll var våra vänner Marie och Johan här. Vi drack lite vin, männen drack öl och så fick vi äntligen testa på att spela sällskapsspelet Alias som jag  nyligen köpt. Har ju aldrig spelat spelet förr, men det var otroligt roligt! Det här spelet ska absolut spelas igen.
Sen satt vi till mitt i natten och pratade och skrattade och det var en trevlig kväll.

Och idag har jag fått vakna upp till en av de vackraste vinterdagarna den här vintern. Under nattens lopp har det fallit mycket snö, och solen skiner. Katterna är glada att vara inomhus och myser mer än någonsin och jag har en hel dag att bara ta det lugnt och njuta!

IMG_6075

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar