måndag 26 januari 2015

Ny vecka med massor av nya möjligheter och erfarenheter

Godmorgon på er, gott folk! Det blev en ny vecka med nya möjligheter, och den här veckan innehåller mycket nytt och nya erfarenhet. Till exempel med att börja med idag; jag fick lite omväxling i tillvaron och skall vikariera på ett boende. Det är inte många dagar, men tillräckligt för att jag ska hålla mig vaken, uppdaterad och få utvecklas. Sånt jag tycker är viktigt.

Och Vasa kommer att få mer än vanligt besök av mig den här veckan. I dagarna två ska jag besöka stan. Det första Vasa-besöket bloggar jag knappast om (jepp, det finns sånt jag inte bloggar om också). Men det andra besöket kommer jag att blogga om, och det blir en bloggkväll / bloggträff på torsdag kväll.
Det blir min första bloggträff någonsin, och jag ser med spänning och glädje emot att få träffa nytt folk. Det blir kul!

Jag ska också fånga dagsljuset nån av dagarna och filma en videoblogg, där jag svarar på frågor till frågestunden. Ni hinner alltså ännu fråga om det är nåt ni undrar på. :)
Sen blir det mera jobb, på boendet och på min ordinarie arbetsplats. Så egentligen är min vecka inbokad med arbete och Vasa-besök, och på sidan om så ska jag yoga, vila och fotografera.

Igår fotograferade jag lite. Först ut visar jag bild av från smultronstället. Jag som annars är "lite" feg när det kommer till hav, ingen skillnad om det är öppet eller fruset, vågade mig ut en bit igår. Bara för att kärleken skulle ta bild av mig.
HOPPAS ATT NI FÅR EN FIN VECKA. All kärlek till er.

IMG_6080 IMG_6089

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar