fredag 2 januari 2015

New year's eve

Hej, gott folk! Det är andra dagen av januari månad och jag har nu hela min vakna tid fixat till det sista på filmen från mitt nyår, som jag filmade på nyår. Det som var det knepigaste var att hitta passlig musik till filmen. Eftersom man inte får använda sig av upphovsrättsskyddad musik så vill jag vara laglig och har nu använt mig av den musik som finns på YouTube's ljudbibliotek. MEN. Jag vet att det finns många musiker ute i världen som säkert vill höras och då har jag bestämt att;

skickar ni er musik till mig så kan det väl hända att jag använder den i mina videos, och ni får reklam på flera sociala medier. Visst bra? :)

Men från reklam och musik till videon. Här är alltså videon från nyår. Jag har fortfarande en härlig känsla i kroppen efter den fina kvällen och natten och jag fick nog den bästa möjliga avslutet på 2014 och starten på 2015. Och det är bra. Speciellt när vi har 365 dagar att fylla med allt vi önskar och vill, och jag väljer kärlek och glädje.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar